Kul träning!

Trots ett blåmärke på varje ben (skot från Sandra och Majsan) och att jag är blöt (svettig) som efter en regnskur är jag nöjd efter denna träning. 
Vi spelade divisionsspel (två mot två på tre mindre planer och vinnaren får flytta upp en plan) och jag och
Julia var ett utmärkt team. Vi förlorade inte en enda match. :D
Det var en jätterolig träning Nichlas. Ta åt dig ordentligt. ;)

Nu ska jag göra mig en smoothie och vänta på att Jesper slutar träningen så vi kan ta en mysdusch som vi gör på torsdagar.

I morgon ska jag upp tidigt för att kolla på Alfred och Johan när dom spelar final i sportlovsfotbollen kl.9.00.
Sen ska jag umgås med pappa, Izze, Thilda och pappas kusin Tåbbe, hans Anki och deras lilla Gustav.
Kanske att det blir bad med mamma, Hanna och Hilma med.

Till kvällen ska jag och Jesper upp till Angelica för en spelkväll med några fler från damlaget och någon från herrlaget.

Full fart med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback