Kusin-taco-kväll

Igår var vi bjudna hem till kusin Ronny på tacos. Jag, Jesper, Linda, hennes Johan och Ronnys vän Erik åt tacos och mös framför Tv:n och kikade på Melodifestivalen. Jag röstade självklart på EMD och såg till så att dom gick direkt till finalen. :)
Drack jättegoda piggelindrinkar och senare blev det skräckfilm. Vi hade någon radiokanal på datorn på i stället för ljudet till filmen, så att jag och Jesper vågade se. ;) 
Vi kollar ju ALDRIG på skräckfilm för ingen av oss vågar, men nu jäklar gjorde vi det. Blev inte lika läskigt med musik till i stället. :D

Tack Ronny för den goda maten och tack till er andra också för en trevlig kväll!

Idag är det storstädning och middag hos svärföräldrarna som gäller. Det bjuds på en av mina favoriträtter på det där stället. :)

Kommentarer
Postat av: annie

Åååhh... visst är piggelinisarna goda?=)

Postat av: Erika

Bra Lovisa, självklart ska de direkt till finalen :)

2009-02-22 @ 14:07:52
URL: http://icaerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback