Målar-Lovisa

Fick för mig att måla en vinlåda i trä vit idag. Så det gjorde jag. Allt gick fint när jag målade och den blev riktigt fin (kommer före och efterbilder när den är helt klar). När jag var klar var det bara att tvätta bort färgen från händer och pensel, vilket inte gick så bra.
Det fastnade visst lite i diskhon och så hade det visst fastnat lite på diskborsten som Jesper märkte när han skulle diska stekpannan (den blev lite vit). :D
Så jag fick lite skäll och så fick jag kämpa med att ta bort det. :)
Det hade visst fastnat lite på duschhandtaget också eftersom att jag duschade efteråt. Ops! ;)

Jag har planer för denna låda. :)

Gick ner till pappa och Marie-Louise sen då hon hade Alfred, Johan och Filippa där i eftermiddag. Så jag läste en bok och slöade i soffan (även där).

Hemma lagade jag och älsklingen pannkakor. Jag åt tre stycken och sen var jag proppmätt. Då tänkte jag på syrran som hade haft pannkaksätartävling i skolan i dag och hade ätit 14 stycken. Fattar inte hur man kan få i sig så många, speciellt inte när man har hennes lilla kropp. Helt sjukt!

Har tränat och det gick faktiskt ganska bra. Fick till och med slänga in ett mål idag. Det blir aldrig många mål på våra träningar (idag blev det två) så det är alltid kul.

Nu ska jag duscha och sen äta vindruvor, päron och kiwi.

I morgon ska vi träffas några pluggtjejer hemma hos Malin. Så jag ska snusa för fullt på hennes små tvillingar. :D

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback