Min nya cykel

Idag var jag och Jesper till Claesons cykel. Där hittade jag min cykel som jag ska åka och hämta med pappa i morgon.
Det ska bli så kul att ha en bra cykel, jag ska aldrig ta bilen. Kom ihåg att jag skrev det. :)
I morgon är jag ägare till en sån här!


Jag har varit duktig och tränat idag. Dom hade gjort om på gymmet så nu är det ännu större. Vet inte om jag gillar riktigt hur dom hade flyttat om maskinerna, dom stod så att man satt inåt rummet och alla ser en. :/

Besiktningen gick bra den med. Jag är där rätt ofta känns det som. Besiktar våran bil och pappas bil och nu svärfars. :)

Har hunnit med att vara på styrelsemöte hos Angelica med. Hon hade bakat jättegoda chokladkakor, typ som kladdkaka fast små kakor med smält blockchoklad på. Mums! Ska få receptet snart. :)

Nu ska jag snart gå till sängen! Är väldigt trött....¨

Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback