Mys och match

Igår kväll hade vi mys här i lägenheten. Jag, Jeppe och syster.
Vi sjöng Singstar (jag och syster), åt hämtmat, kollade på film och åt lite gött till. :)
Sen sov syster kvar här på madrass. Skönt att ha henne här ibland så man vet var hon håller hus någon gång. :D

I dag har det varit fart hela dagen. Match först mot Rättvik. Vi vann såklart, med 5-2. Det var en riktigt kul match och det gick faktiskt bra för mig idag. Hoppas hoppas det är på väg åt rätt håll nu. :)
Bara att duscha och titta på herrarnas match. Älsklingen var inte med och spelade då han har varit sjuk och är lite klen fortfarande, så det var inte lika kul att titta.
Men dom vann i alla fall med 15-3. En ganska tråkig match över det hela. Bortalaget hade INTE EN ENDA avbytare. Helt sjukt! Jag skulle aldrig orka en hel match och aldrig få byta. Starkt av dom.

Har handlat lite och skjutsat Elin och Andreas till Håksberg och flängt lite.
Vi har nu ätit hemmagjort pizza och nu sitter vi och myser i soffan. Så mysigt!

I morgon ska jag och syster åka till Romme och röja i backen tillsammans med Pappsen och Johan.
Ska bli så kul och äntligen får jag använda min bräda som jag fick av pappa i födelsedagspresent för något år sen. Knappt använd. Undrar om jag kommer ihåg hur man gör? :) Åkte inget alls förra året.

Bäst att mysa vidare, annars glömmer jag hur man gör det med.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback