Piggare?

Kanske att jag känner mig lite piggare idag, gårdagen var en katastrof.

Träffade Linda och vi tog en sväng på stan och hamnade till sist på café Engel och fikade lite. Jag fikade samma sak som vanligt en nougatruta (det enda jag tycker om förutom smörgåsarna och kladdkakan) och varm choklad med grädde. :)
Vi satt i varsin fotölj och gäspade ikapp och höll på att somna båda två.

När jag kom hem han jag knappt slå mig ner i soffan innan jag somnade. Blev väckt av älsklingen en timme senare då han ringde och bad mig börja med maten.
Så det gjorde jag och 20 min senare var han hemma. Tänk att man kan bli så glad när sambon slutar jobbet och kommer hem. :)
Middagen bestod av wokade grönsaker, kycklingfilé och nudlar. Igår blev det riktigt starkt, vilket var gott. :)

Åkte senare med Nichlas och Angelica på ett uppdrag som gällde innebandyn.

Jag och älsklingen hade sen en mysonsdag med popcorn, smoothie och vindruvor, framför Tv:n. Så mysigt så! :D

Sen somnade vi vid 23-tiden. Har sovit 11 timmar i natt då jag vaknade vid 10. Så kanske att jag är lite pigg.

Har nyss mumsat i mig en god frukost som bestod av en tallrik med vanlijyoghurt och varma hallon, en smörgås med groddar på och två kiwisar. Riktigt gott!

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Inga planer alls för dagen förutom mina vanliga sysslor (diska, dammsuga, tvätta).
Finns verkligen inget att se på Tv heller. Bara en massa skit, så barnkanalen står på hos mig. :)

Läste ut boken Allt för min syster (som var hur bra som helst) i förrgår, så nu vill jag ha en ny bok att läsa.
Någon som har bra förslag?

Dags att göra något vettigt!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag vet, det är bara dumt, men otroligt lätt att ta till sig :)

Kram

Postat av: marina

Hej kan inte jag få låna den boken om det är din? Kram

2009-02-05 @ 14:41:50
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej jag hoppar nog över simmandet, men jag följer gärna med en annan gång Kram

2009-02-05 @ 18:47:56
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback