Simmat

Klockan är bara 12.15 och det känns som om jag har varit vaken i en evighet.

Filmen jag såg i morsen var väl inte den bästa, men den gick väl att se.

Åkte ner till simhallen vid 9.30 och simmade 1,5km, vilket tog 45 minuter.

Om man säger att man simmat 1,5km känns det så lite, men om man säger att det är 60 längder så låter det helt plötsligt mycket mer. :D
Känner mig riktigt duktig i alla fall som har simmat på en lördag. :)

Jag har precis ätit en grekisk sallad som jag gjort själv, så nu är jag proppmätt.

Nu ska jag vänta tills klockan blir halv fyra för då ska jag och Thilda hämta Hanna och Hilma som ska sova hos henne.
Tills dess ska jag.... ingen aning!

Kommentarer
Postat av: Frida

va duktig du är :) Var det mycket folk? Vi måste försöka klämma in simning minst en gång i veckan ihop, helst 2 -3 ggr. Vi kan väl höras på måndag å bestämma nå? Kramar i massor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback