Sjuk = Piggelin

Nu är det inte jag som är sjuk utan min älskling. Men får han Piggelin så får jag.
Jag kan ju låtsas att jag har ont i halsen. ;)

Det är ju bara för gott!

Blåbärssoppa
har jag med köpt så det ska vi kanske äta om en stund.
Hoppas lite på att älsklingen blir hemma i morgon så jag får lite sällskap och kanske en filmdag med lillgubben min!

Annars har det inte hänt mycket idag. Träffen med Sandra och Selda blev inställd då Sandra var sjuk. Stackarn! Krya på dig!
Lagat lite spagetti och köttfärssås vilket blev supergott och mycket blev det också, räckte till 2 matlådor. :)

Nu säger han att det är dags för blåbärssoppa så nu ska jag ställa mig vid spisen en snabbis!
Hörs i morgon!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback