Trött, trött och ännu mera trött.

Igår innan träningen var jag så trött att jag somnade i soffan. Hade ställt klockan på 18.30 och när det ringde fattade jag ingenting. Jag förstod inte varför jag i soffan, varför jag hade ställt klockan eller varför jag överhuvudtaget skulle upp.

Träningen gick ju därför inge vidare. Huvdet hängde inte med och det blev inte bättre av att vi körde ett spenstprogramm innan för då slutade benen också att hänga med.

Jag var trött på när jag kom hem också. Gick och la med kl.22 med älsklingen och somnade på en gång.
Vaknade idag kl.9.20 och tänkte att jag inte får sova mer så jag ringde fort Jesper så att vi kunde prata lite tills jag vaknat ordentligt. Klev fort upp ur sängen och här sitter jag nu i soffan.

Seg och trött!

Ska snart kila ner på stan och träffa kusinvitamin
Linda. 
Innan det ska jag ringa några samtal.

Börjar bli så sjukt tråkigt att vara hemma om dagarna - utan min älskling!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Visst tröttnar man fort på att gå hemma hela dagarna? :) Dom gånger jag varit arbetslös har det varit bra schysst första veckan, men sen blir det bara jobbigt. Man sover alldeles för länge, har ingen att umgås med eftersom alla andra jobbar och så har man inga pengar heller.

Hur gick det förresten med det där jobbet?

Kramar

Postat av: Patricia

Vad tråkigt att du inte fick det :( Hoppas det dyker upp något annat snart då!

Ja, visst är det bra med frukt :) Det är typ det enda jag får i mig om dagarna utan att trilskas. Har ingen matlust alls, det bara växer i munnen på mig när jag försöker äta. Så det är tur att det finns frukt i alla fall :)

Kramar

2009-02-04 @ 19:43:44
URL: http://patricia86.blogg.se/
Postat av: Patricia

Jag tror att det har att göra med ett radioprogram jag lyssnade på. Dom pratade om otäcka saker som folk fått i mat och annat, så när jag ska äta tänker jag på vad folk kan ha gjort med mina råvaror. Hehe! Skjukt egentligen, jag vet, men är lite smålöjlig när det kommer till mat :)

Kramar

2009-02-05 @ 10:57:16
URL: http://patricia86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback