Äntligen gymmet!

Jag som hade sett fram emot träningen igår och sen gick den verkligen piss!
Det var roliga övningar men det gick så fruktansvärt dåligt för mig efter en viss stafettövning, allt sjönk till botten.
Hoppas torsdagsträningen går bättre!

Har precis ätit frukost och väntar bara på att den ska lägga sig rätt i magen för sen ska jag ner till gymmet!
Yes, nu ska det bli fart i mig!

Kl.13
ska jag besikta svärfars bil. Gillar inte att köra den för den känns så stor och jag så liten. Men det ska väl gå bra.

Sen inga planer förrän kl.21, då är det säsongsstart av Grey´s Anatomy. Det allra allra bästa programmet någonsin!


Sanna tippsade igår om träningsguiden.se där man kan hålla reda på sin träning och räkna en massa poäng och grejer. Det verkar riktigt bra och jag tycker ni ska ta en kik på det om ni tränar en del eller vill träna.
Mamma du som håller på en massa, titta på det!


Kommentarer
Postat av: Nichlas

Så du ska inte på styrelsemötet ikväll då...

2009-02-18 @ 12:14:00
Postat av: Sanna

Visst verkar det bra det där programmet! :)

Man får lite extra push då man vill samla poäng hela tiden haha

Postat av: Lovisa

JO det ska jag Nichlas! Glömde bara skriva det. :)

2009-02-18 @ 14:08:02
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback