Utmanad!!

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor!

DU:
1. Hur lång är du? 156 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Är ganska stor och färsk sjuksköterska.
3. Vad pluggar du? Pluggar inte, men eftersom att jag är sjuksköterska så pluggade jag till det.
4. Har du långt hår? Ja!
5. Vilken hårfärg har du? Mörbrunt.
6. Sminkar du dig? Inte varje dag. Så otfa jag orkar.
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja! 
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vit och svart.
9. Har du kysst någon idag? Ja, Jesper såklart!

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Nej.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Dom är på prickens lika bäst!
3. Hur många syskon har du? Tre. Lillasyster, lillasyster och lillasyster.
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Puss, hej då!
5. Hur många ställen har du bott på ? Hagge (två ställen) Ludvika (åtta ställen).
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Då jag umgås mest med Jesper får det väl bli han. :)
7. Vilken familjemedlem är snällast? Alla i min familja är så snälla, men Jesper är väl något extra eftersom att han vill vara med mig. ;)
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Åkte bräda med syrran i söndags, dock var det pappsen som kom på det.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Oj, det var förrförra veckan. Vad dålig jag är.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Erika, år 2004.
3. Har du kysst nån kompis? Ja!
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? 
5. Vem har du varit kompis med längst? Annie, i snart 18 år.
6. Vem känner dig bäst? Jesper och syster Mathilda.
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Det beror på situationen. Skulle kanske inte säga att jag hatade den men att hon hade finare.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Nej tror inte det.
2. Klä dig annorlunda? Det beror på hur annorlunda.
3. Vara dig själv? Jag är alltid mig själv.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja!
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Ja!
6. Pierca dig? Ja!
7. Ha sex på offentlig plats? Beror på vart.
8. Vara omogen? Det är jag nog rätt ofta, speciellt tillsammans med Mathilda.
9. Äta småkryp? Aldrig, om det inte var absolut nödvändigt.

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? I måndags.
2. När var du på semester senast? Augusti 2008, Tunisien.
3. Vilken färg är det på din tandborste? Vit och turkos.
4. Är ditt hår tråkigt? Njae, men det skulle behöva klippas.
5. Vem såg dig naken senast? Jesper.
6. Hur ofta duschar du? Varje dag.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Så fort jag publicerat detta, borstat tänderna, tvättat mig och släkt överallt.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hahaha. ja tillsammans med mig är du ALLTID omogen ;)

Postat av: Nichlas

Så att du umgicks med mig igår räknas inte eller??

2009-02-19 @ 10:43:08
Postat av: Lovisa

Haha.. Nej för det var ett möte. :)

2009-02-19 @ 12:58:36
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Annie

Vilket roligt test :) ska göra de nu!

Pusss

2009-02-19 @ 21:07:44
URL: http://anniehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback