2 dagar

Nu har jag varit arbetslös i två dagar och snart tror jag att jag börjar bli less på det. Det roliga är att jag hinner var lite social med alla som jag inte hunnit eller orkat under sista tiden av skolan.
Idag har jag träffat kusin Linda och det var mer än roligt!
I morgon ska jag träffa Frida och Jenny plus deras små och på fredag ska jag hem till Sandra och lilla Selda.
I början på nästa vecka ska jag träffa min Jannica och så hoppas jag att Linda och lilla Nora vill ses någon dag.
Oj vad många jag hinner med.. :) När man får träffa alla vänner är det kul att vara arbetslös, men annars då?
Då är det bara negativt. Inget att göra, måste sköta hemmet nästa helt själv (då Jesper försörjer mig känns det inte mer än rätt) och ingen arbetserfarenhet får man heller. Det mest negativa är ändå den dåliga ekonomin som medför att man inget kan göra. Så surt!

Idag har jag pysslat lite hemma innan jag träffade Linda. Sen har jag tränat. Gick inte så bra idag då jag hade sån håll hela tiden. Åt alldeles för sent innan träningen.

Jag har fixat en blogg till kusinen också kika in till
henne. Hon har inte skrivit något än men det kommer. :)

Fick en sån fin orkidé av Majsan idag också som grattis till examen. Tack så mycket!
Jag ska sköta den med så mycket kärlek. ;)


Nu ska jag gosa med min käraste!

Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha jasså! Vilken otur :) Min blev som en dröm :) Tack ska du ha! Och grattis till sjuksystern får jag säga! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback