Anställningsintervju

Jag hamnade i Hagge och har spenderat dagen där. Ätit lunch (1 pannkaka + sallad), busat med systrarna och lärt Hilma att skriva. Hon är så duktig. Någon som också är riktigt duktig är Hanna. Hon är så duktig på att läsa, skriva och räkna och hon skriver superfint. Är så stolt! :)
Jag badade badkar också, med avslappnande badskum som jag köpte mamma i julklapp. Låg väl i högst 10 minuter sen höll jag på att storkna.

Nu ska jag strax iväg på träning. Ska bara plocka undan tvätten först.

I morgon har jag det sista seminariumet och sen ska jag snabbt hem och sen till Falun igen på avslutningsfest. Göttans!
Så i morgon blir det inget skrivande. Kanske inte på torsdag heller då jag ska till Falun igen och sen träning. Men kanske hinner med någon snabb uppdatering.

Fick en glad överraskning när jag öppnade min mail idag. Ett mail från lasarettet och jag ska få komma på anställningsintervju. På tisdag nästa vecka för en nattjänst som jag sökt.
Om jag inte skulle få jobbet så är det jättebra ändå för jag kanske får in en fot där som vikarie då. Vem vet.
Usch vad nervös jag blev!
Igår stod det i mitt horoskop att jag skulle ha tur med jobb. Hoppas att det stämmer. :)

Kanske det sista jag skriver som sjuksköterskestudent nu.... :)

Kommentarer
Postat av: louise- en dalkulla

Carina kull 86445 =)

Bara o säga att jag sagt att du kunde ringa dit:p så hon vet:)



lycka till på anställningsintervjun :) vad spännande, o grattis måste ja ju säga åxå :)

Postat av: Anonym

Vad rolig att du fått intervju, håller tummarna att du får jobbet :) Kram

2009-01-13 @ 21:29:19
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: Patricia

Vad spännande med intervjun! Hoppas det går bra!

Lycka-till-kram från mig :)

2009-01-14 @ 10:06:23
URL: http://patricia86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback