Dötrött

Usch vad dålig jag är. Hade ställt klockan på 8 så jag hade lite ledig tid innan jag börjar praktiken idag vid två. Men jag var så sjukt trött så jag ställde om alarmet till 9. När jag vaknade vid nio drog jag upp rullgardinen men sen ångrade jag mig. Fortfarande sjukt trött. Drog ner den igen och sov till 10. =)
Dumma jag. Nu fick jag sådär lite tid igen.

Pappas Marie-Louise var här med 3 ramar från IKEA som jag beställt av dom när dom var där. Så jag har satt dem nya korten av Hanna och Hilma i två vita och så det gamla på Hanna i en svart, hade ju ner den andra då jag fick ett blodtrycksfall. Så nu någon månad senare är hon uppe igen. =)

Nu ska jag äta frukostlunch (tacos) och sen göra mig klar för en dag på akuten. Hoppas det händer något idag.

Längtar efter min älskling. Vi har spenderat två veckor tillsammans och inte lämnat varandra mycket så han saknas. Det är ensamt utan han.
Men bäst att jag vänjer mig. Kommer vara själv mycket när jag är klar med skolan efter nästa vecka.
Måste hitta ett jobb!!

Nu ska jag köra igång.
Trevlig dag.

Grattis till Lollo också på 19-årsdagen! 

Kommentarer
Postat av: Lollo

TACK så mkt (: (igen) :P

2009-01-09 @ 00:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback