Examensfest

Igår var det fest. Nästan alla från klassen var där (tror jag) och det var så kul så.
Superdupergod mat - fläsfilé (tror jag igen), potatisgratäng och kantarellsås. Sallad också såklart och bröd. Jag var så mätt.
Sen blev det tävling. Mitt lag Öron-Näsa- Hals kom tvåa. Bra jobbat av oss tjejer! En trubadur som spelade och han gjorde det riktigt bra också. Mycket dans och det slutade ju såklart med att jag stod uppe på scen och sjöng Tusen och en natt då trubaduren spelade. Go Lovisa! Man måste ju bjuda lite på sig själv. :)
Pappsen och Marie-Louise kom och hämtade mig och Maria. Supersnällt! Var hemma vid 3 på natten.

Upp klockan 8.30 och åkte till Falun igen vid 10. Mådde ju inge vidare. :/
Åkte med Malin och dom små tvillingarna Alice och William på två veckor. Så söta och så goa. Kunde inte sluta snusa på dom. :) Jag vill med ha ju!
Så jag har varit i Falun hela dagen. Hemma vid 17.00. Då var det bara åka och handla, äta, råkade somna i soffan och sen träna.
Träningen var inte på min sida idag.

I morgon är det Falun igen. EXAMEN och kyrkan. Fotografering till tidningen och lite champagnefrukost först. Skulle förresten köpa cider på mataffären (vill inte ha nå champagne) men tror ni inte jag glömde det. Jag orkade inte åka igen så jag får köpa mig en Loka i skolan. Haha!
När examen är klar blir det middag i Borlänge med familjen.

Sen... Sen.. Ska jag bara andas ut och slappna av. Om jag är trött och vill sova så tänker jag göra det och hur länge jag vill också. Det kommer kännas så otroligt skönt att allt är klart. Jag har gjort det här nu i 3 år. Alltid haft något med skolan som man tänker på och från och med i morgon har jag inte det.
Jag undrar hur jag kommer att känna mig?
Jag är lite stolt över mig själv. :)

Lovade mig själv att jag inte skulle åka till Falun mer på evigheter men det sprack. Match på söndag i Lugnet.
Det blir väl kul men vill inte åka den där vägen bara.

Nu ska jag göra mig lite mer grönsakssoppa, har fått pippi på det. Skulle kunna äta hur mycket som helst.

Grattis till Sofia och Danile som har fått en liten Freja!

Vi hörs i morgon (om jag inte sover).
Då är jag sjuksköterska! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

GRATTIS sjuksköterskan.. :)

Postat av: Elin Och Vilma

Grattis till sjuksköterskan!! :)

2009-01-15 @ 23:41:42
Postat av: Frida

GRATTIS!!!!!!! Så glad för din skull!!!!! Hoppas du har tid och ses nästa vecka så jag och Tuva kan få uppvakta dig lite :)

Kramar i massor

2009-01-16 @ 19:46:42
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback