Hjälp! Vill inte!

Jag är så godissugen. Jag kan inte tänka på något annat än godis och jag vill verkligen inte bryta mitt nyårslöfte. Vill ju kunna hålla det så länge som möjligt. ;)
Hjäääälp!
Tur att det inte finns något i godisväg hemma hos oss annars hade det vart kört för längesen.

Kollar på Lipstick Djungle. Det var helt ok faktiskt så jag fortsätter nog att följa det. Var ju en riktigt snygging med så varför inte. ;)

Nu vill jag att min snygging ska komma hem. Han är hos Nichlas och kollar på innebandy.
Vi har förresten varit förlovade i 2 år idag. Jag hade ju velat fira lite i alla fall men det blev inte så då jag har förstört det för denna gång. :(
Men jag älskar han lika mycket även om det inte firas. :)

Nu ska jag koncentrera mig på Tv:n.

I morgon är det arbetsintervju och fika med kusin Linda som står på schemat.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack så mycket, han är så go så =)

Hoppas allt är bra med er också.

Kramar

2009-01-20 @ 08:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback