Ingen lön för Lovisa

Idag är det lönedag för alla som får lön den 25:e, men inte för mig. Jag får ingen lön alls den här månaden. Inga pengar alls. Hur pissigt är inte det?
Jag kan ju inte göra någonting! Jag får ruttna i soffan här hemma!

Jag har precis kommit hem från Sandra och Selda. Lilla tjejen var så himmelens söt och så liten (tyckte jag i alla fall).
Det var så trevligt att träffa Sandra igen, det var evigheter sen. Snackade en massa och kollade på bröllopsringar och drömde oss bort. :)

Ska iväg till Mora om två timmar för att spela match. Är riktigt taggad och hoppas på att vi kommer spela lika bra som vi gjorde i söndags mot Enviken.
Så nu har jag inte tid att sitta här längre. Måste diska, dammsuga, packa och laga mat innan.

Vi hörs i morgon eftermiddag/kväll. Under dagen ska jag till Borlänge med syrran och kolla på herrarnas match och kanske kila in på Kupolen och använda mitt presentkort Makeup Store.

TREVLIG HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback