Julgardiner bort!

Äntligen är julgardinerna borta. Valde nämligen att ha dom kvar i väntan på att vi skulle köpa nya, i stället för att sätta upp dem gamla emellan.
Så nu har jag hittat helt vanliga vita panelgardiner på Dollarstore för 50kr. Perfekt! Satte sånna där vita gardintoffsar också på. Skitsnyggt! Kan visa bild sen.
Nu drömmer jag om ett helvitt kök. ;)

Jag och älsklingen käkade tacos ikväll. Hur smarrigt är inte det? Världens godaste mat!
Det dumma är att jag börjar bli hungrig igen. :/

I morgon ska jag följa med syrran till Borlänge då hon ska göra något med sina naglar.
Sen blir det träning i morgon igen.

På lördag förresten ska vi ha lagfest med herrarna. Vi har hyrt lokal, ska äta pizzamat, leka lekar, dansa och allt som hör festandet till. Längtar sjukt mycket!
Innan festen har både herr- och damlag hemmamatch. Spännande! :)

Nu ska jag nog käka lite babymorötter!!!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nää, men tack ska du ha, Lovisa! :)

Postat av: Sanna

Du har fått en utmärkelse i min blogg. :)

2009-01-29 @ 13:12:17
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback