Krångel!

Vad krångligt allt ska vara när det gäller denna examen som är nästa vecka.

onsdagen är det sista seminariumet mellan 9-16 och sen kl.18 börjar avslutningsfesten som också är i Falun.
Grejen är den att jag vill ju hem emellan. Jag vill inte sitta i festkläder och helt klar för party under hela dagen och inte har jag någonstans där jag kan göra mig klar heller. Har frågat läraren om jag kan gå senast 15 för att hinna hem, fort göra mig klar och sen åka igen. Hoppa! Men endå....
Det blir så mycket bilåkande! Dit på onsdag morgon, hem, skjuts av någon dit till kl.18 och hämtas av någon på natten. Sen upp igen på torsdagen för avslutning med lärarna och sen sita men inte minst till kyrkan på fredag. Även det i Falun.
Åååå...
Jag och Maria har en tanke på att sova på vandrarhem, men även det blir en massa krångel.
Gaaahhh!

Orkar inte tänka på det!

Idag har jag i alla fall köpt mig en klänning och en topp som jag ska ha till en svart kjol. Syrran var med mig och valde. Även då var vi i Falun. =)
Gjorde värsta kapet. Klänningen hade kostat 799kr och nu kostade den 350kr. Weee! En jättesnygg klänning från Paris Kate & I. Vet inte om det blir klänningen på festen eller i kyrkan, och tvärtom med toppen och kjolen. Det visar sig.

Jaja.. nog snackat om examen!

Igår hade vi ju första träningen efter juluppehållet och shit.....
Jag höll på att dö! Det var så drygt. Bara en massa springa och konditionsövningar.
Hade inga ben kvar efter träningen och i morse när jag vaknade hade jag sån himlans värk (som växtvärk) i båda benen.
Nu börjar träningsvärken komma. Den är väl där lagomt till matchen i morgon.

Vi har hemmamatch kl.16.30 mot Långshyttan. Nu har serien vänt och vi vann mot dom här alldles innan jul. =)

I kväll är jag alldeles ensam. Jesper ska umgås med Nichlas och dom börjar med att äta pizza som vanligt. Själv ska jag nog skära mig en sallad senare.
Jag tror att jag ska plocka bort julen lite snabbt och sen åka en sväng till pappa och Marie-Louise.

Oj vad långt det här blev.. dags att göra någon nytta!


Kommentarer
Postat av: Majsan

Jag tog bort julen idag, så nu kan du oxå göra det :) Träningsverk är bara förnamnet, undra hur det känns imorgon..... Höres imorgon om vi ska ta sällis till samling 15.15 Kram Kram

2009-01-09 @ 17:24:09
Postat av: Lovisa

Hej Majsan!

Jag såg att du tagit bort den så nu har jag också det. =)

Klart vi tar sällis! Vi hörs!

kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback