Laddar

Har färgat håret idag. Det är väl ungefär det enda ansträngande jag gjort.

Det är inte min och Jespers dag idag. Bara dåliga grejer händer.
Inte mellan oss, men för oss.

Lagat lite god mat har vi gjort tillsammans. Det blev klyftpotatis (hemmagjord) med kycklingfilé och tsatziki. Göttans!

Sen har vi degat i soffan med lite popcorn.

Är en aningen nervös inför matchen i morgon och Jesper märker nog det på mig. Han har varit lite smått irriterad för att jag inte kan vara tyst och inte sitta stilla. :D
Men jag laddar som tusan. Är riktigt taggad. Undrar om det är för att det är lagfest efter? :)

Nu blir det nog sängen för mig strax. En tidig morgon då vi har samling 10.15.
Matchen börjar förresten kl.11.30 för den som vill komma och titta. :D

God natt och trevlig helg! Vi hörs på söndag (om jag orkar). :)

Kommentarer
Postat av: Nichlas

Hörrdu, om du ska ha en blogg tycker jag du kan uppdatera den lite...

2009-02-03 @ 06:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback