Längesen

Här sitter jag och har fått sova tills jag vaknade.
Jag är helt ledig idag och oj vad det var längesen jag var det. Då jag inte hade något att plugga eller behövde tänka på skolan.
Jag är inte riktigt van med det här så jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag....??

Kan ju fortsätta drömma om vad jag vill ha men man blir så ledsen när man drömt klart och man vet att man inte kan få allt man vill ha. ;(

Igår fick jag en kallelse på posten - cellprovstagning.
Det ska man göra från och med det året man fyller 23 och jag ska göra det nu i januari.
Visst blir man lite nervös eftersom att det undersökningen går ut på är att upptäcka eventuell cellförändring och förstadie till cancer. Usch!
Men man ska inte oro sig i onödan.

Ååå.. vad ska jag göra idag? Det är ju så tråkigt väder också så ut vill jag inte.

Det enda jag vet att jag ska göra är träna, men det är ju inte förräns kl.19. Långt dit!

Ska nog ta mig ut till Hagge, till mamma och småtjejerna en stund. Dom är ju hemma och är sjuka.


Kommentarer
Postat av: louise- en dalkulla

du lovisa, ja tänkte på om du va ute efter jobb?? är de på sjukhuset el nått du vill jobba? För annars skriker gruppen inom hemtjänsten där ja är efter vikarier :)

tänkte bara tills du hittar något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback