Lördag

Vi vann igår mot KAIS Mora, 2-0. Det var kul att vinna men min insatts var inte den bästa.
Det allra roligaste var bilresorna även om dom var lite sega ibland och när vi åt på McDonalds. :)
Var hemma 24.00 så det var bara att hoppa i sängen.

Idag har vi kollat på herrarna när som spelade mot Borlänge. Dom vann och det är så kul för dom leder serien.
Efteråt tog jag, syrran och Hanna en snabbis på Kupolen innan vi åkte hem.

Har ätit och handlar lite vindruvor och babymorötter. :) Kört Jesper till Fredrik där dom sitter och dricker öl och splear hockeyspel.
Nu ska jag kila till syrran och göra mig klar. Sen ska vi till Johanna och sen vidare till Fredrik och kollar vad grabbarna gör.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback