Lördagskvällen

Det är bra tråkigt att vara utan min älskling en lördagskväll. Helst skulle jag vilja ha han hemma jämt, men han måste ju få roa sig lite med grabbarna ibland.
Jag har hunnit vara lite duktig då jag dammsugit, hängt tvätt och diskat och sen har jag hunnit vara lite slö och gottegris också då jag ätit gurka och dipp och popcorn, plus att jag druckit lite Cola. Inte vanligt att jag dricker det.

Jag ska snart åka och hämta honom, prinsen i mitt liv. Jag väntar bara på ett samtal om att det är OK att sätta sig i bilen och brumma.

Jag är såå myssugen. Vill mysa och somna i hans famn. Det bästa som finns!


-04

SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS LOVISA DU HAR VARIT SÅ DUKTIG MÅNGA KRAMAR BENITA JANNE RICKY RASMUS OCH FELIX

2009-01-18 @ 07:57:00
Postat av: Jenny

Tack =) Riktigt öm idag dock =) Men de får man väl ta !! GRATTIS till Examen föresten =) Sklönt att ha de gjort .. Fan va duktig du har varit som klarat dig igenom massa studier

Postat av: louise- en dalkulla

Du har en överraskning i min blogg! :D

2009-01-18 @ 14:58:27
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback