Match och spelkväll

Matchen igår då.. Ja.. hmm.. inte min favoritmatch.
Vi spelade väl inte så bra, förutom vissa stunder då det gick kanon.
Ledde med 3-2 då Långshyttan gjorde 3-3 tiden 18.24. Pissigt!
Det var riktigt surt, och inte fick jag spela med Angelica eller Sussie heller.
Vi har alltis spelat tillsammans när alla varit med men nu är Sussie gravid och då spittrades även jag och Angelica. =(

Efter match åkte jag och Jesper upp till Angelica och Danne tillsammans med Majsan, Thilda och Nichlas. Vi åkte och hämtade lite mat och sen spelade vi en massa spel. Först spelade vi "Kampen mellan kvinna och man" och då förlorade vi kvinnor 2 gånger. Surt! Men det var orättvist för dom kvinnliga frågorna som killarna skulle svara på var hundra gånger lättare. Sen spelade vi "Så det kan låta" och då förstörde jag så att vi inte vann. Oops!
Till sist spelade vi tjejerna favoritspel "Med vilda gester" och då vann vi 3 av 3 gånger mot killarna. Så slutresultatet denna spelkväll blev även här 3-3.
En supertrevlig!

Kom hem vi 1-tiden och då var det bara att slänga sig i sängen. Somnade på en blinkning.
Upp vid 9 och så åkte jag till Maria och vi fixade lite smågrejer på våran c-uppsats och sen laddade vi upp den i databasen DALEA. Nu är den borta ur tankarna. Skönt!

Ska snart äta lite mat innan jag åker till akuten för ett kvällspass. Slutar vid 21.00.
Sen har jag vara två dagar kvar. Weeeeee!

Är så trött!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Tack för igår, riktigt kul :) Tur att man gick o la sig som en vinnare..... Sov gott !!! Ska vi plocka körsbär i min trädgården.......

2009-01-11 @ 21:11:00
Postat av: Lovisa

Hej Majsan!

Ja tack för igår. :)

Haha.. Ja det var tur det!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback