Ni har inte blivit av med mig.

Jag har bara inte orkat eller haft tid med att skriva något.

En snabb liten uppdate nu då.
Nyårsafton: Galen!
Nyårsdagen: Man mådde som man förtjänade.


Jag lovar att det ska bli lite mer uppdatering här, plus lite bilder från både jul och nyår.

Nu ska jag försöka sova vilket jag inte ser fram emot. Igår låg jag och vred och vände på mig i sängen från kl.24 till 3.30 innan jag somnade. Spelade en massa Sims2 på mobilen också i försök om att bli trött.

Måste vända rätt dygnet igen!!

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch då!

Ja vi har fått en dålig ovana vi också.

Jag och christian lägger oss vid 1 på natten, men sen är de bara att kliva upp mellan 8-9 för att gå upp med thilde..

Hehe =)

2009-01-04 @ 09:45:49
Postat av: Annie

stackars dig, jobbigt när man inte kan sova.

Hoppas det blir bättre inatt :)

Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback