Orkar inte mer!

Dumma FÖRSÄKRINGSKASSA!
Idag på posten fick jag ett brev då det står att jag ska betala tillbaka 1338 kr för bostadsbidraget som jag fick när jag bodde själv.
Jag blir så arg för det var FÖRSÄKRINGSKASSAN som hjälpte mig att räkna ut hur mycket jag skulle få då jag inte fattade hur jag skulle räkna.
Ååååååhhhhh!

Det är så typiskt att det ska komma nu när jag verkligen inte har pengar.

Det är inte kul att vara arbetslös längre, men vad ska man göra när det inte finns nå jobb och inte får stämpla ens??

Jag har inte ens pengar till att ansöka om min legitimation som kostar 600kr. Vilket man måste ha.

Det är så jobbigt!

Och nu gjorde inte försäkringskassan det nå mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Elin

Visst blir man glad!?

Fick oxå ett återkrav idag på 1780:-, då har dom hjälpt mig att räkna ut hur mycket jag ska skriva som inkomst. men men så är livet. Fullt av överraskningar, eller hur!? :)

Du får gå till socialen och tigga lite pengar! Det är inte det roligaste men det är en rättighet vi har i detta arbetslösa land! hoppas det löser sig



Allt bra annars?

Postat av: annie

Hej gumsen! Ja, visst e han söt ? Tror tyvärr inte vi kan ha honom kvar då han inte är nöjd och glad hos oss eftersom vi är hemma så sälllan å inte har tidf att ge honom den uppmärksamheten har förtjänar :( Är så ledsen.. Men ja, vad ska man göra, det vikigaste är ju att han mår bra! Vad ska du göra i helgen? Pussss!

2009-01-30 @ 12:30:36
URL: http://anniehelena.blogg.se/
Postat av: louise- frågestund

har du ringt till carina?? :)

2009-01-30 @ 16:23:37
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Pappa säger att du kan få 2000kr från han =)

Han tycker synd om dig.

2009-01-30 @ 22:14:14
URL: http://torstenssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback