Så här gick intervjun:

helt okej om man nu kallar det intervju. Vet inte vad det var. :)
Jag fick berätta om mig själv och dom berättade om hur det fungerade där och om tjänsterna. Så gick den till ungefär.

Kul att man fick komma på intervjun i alla fall då det var 15 som sökt och 7 fick komma på intervju. Därefter är det 2 nattjänster, men jag visste något som dom inte visste att jag visste och det var att tjänsterna redan är tillsatta till sköterskor som redan går där på timvik.
Men jag frågade om det fanns chans att få timvik eller sommarvik där om man inte fick tjänsten och det fanns det.
Så bara att hoppas på det bästa, svar i slutet av nästa vecka.

Nu ska jag diska, hänga tvätt, dammsuga och laga mat. Det blir köttfärssås och spagetti. Inte min favorit men det får gå.
Fika med kussen och syrran klockan tre.

I kväll är det äntligen träning igen! Finns inget kuligare! :)

Ett STORT Grattis till min Jossan också som fyller 22 år idag! Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nä men titta va jag ramla in på! Hej kollega! Du ska nu vara stolt över de tre kämpiga åren som det är att bli färdig syrra! Grattis! Har själv varit färdig i ett år och jag stormtrivs med mitt jobb! Förstår att det är på min arbetsplats du varit på intervju! Det är en jättebra avdelning! Lycka till med jobbsökandet och välkommen in i yrkeskåren!



Mvh // Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback