Simmat

Belv kvar i Hagge till 17.00 igår. Var barnvakt till Sammy, Hilma och Hanna. Fick ett till barn på köpet sen när Hanna kom hem från skolan och hade killkompisen Troy med sig.
Så igår lekte jag mest med tåg, bilar och pingusar. Lillkillen är så go!
Vi var ut en sväng med och åkte bob och tillslut satte jag Sammy i vagnen och han somnade på en gång. Så jag fick en liten lugn stund på 45 minuter. :)


På kvällen blev det middag hemma hos syster - potatisbullar! Vi kolllade på filmen Mamma Mia så långt vi hann innan det var dags för träning.

Idag har jag varit hos barnmorskan och tagit sånna där cellprover som alla ska. Det gick hur fint som helst. :)
Sen åkte jag till sporthallen för att simma med Frida. Vi simmade 1 km och var så duktiga så. Sen bastade vi tills vi höll på att svimma (ca 10 minuter).
Tack för idag vännen!

Nu har jag precis ätit lunch är så mätt i magen. Dagens lunch bestod av broccoli, groddar och vitkålsröra (vitkål, Hrbamare örtsalt och creme fraishe). Till efterrätt blev det kiwi!
Hur smarrit som helst!

Ser det inte gott ut Frida? :D

Nu ska jag damma, dammsuga och torka golven. Sen ska jag hämta Jesper på jobbet och vi ska ta oss en sväng till Nisses för att kolla efter gardiner till köket.
Sen blir det bara mys i kväll hoppas jag på!

Nu ska jag sätta igång så jag hinner ner till Smedjebacken och Jesper till 16.00.


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack själv gumman!! Var verkligen jättetrevligt, även om du är en slavdrivare ;) hehe nejdå. det är bara bra att jag har med mig nån som peppar mig.. kan behövas. Hade jag varit själv så hade jag max kört 20 längder :) Å nej det ser inte det minsta gott ut :) haha eller ja det skulle vara kiwin då :)

Postat av: Therese

Jag tyckte att det såg riktigt gott ut iaf!! ;-)

2009-01-28 @ 18:55:40
URL: http://thereseandherfamily.blogg,se
Postat av: Anonym

Men vad är det där för lunch? Det är ju bara lite sallad som man har till lunchen, 1/3 av vad en lunch innehåller ;P hahhaa

2009-01-28 @ 19:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback