Slödag

Har inget att göra idag. Ganska skönt med en sådan dag i veckan. :)

Det enda jag vet att jag ska göra är ringa till Tele2 (fick en räkning därifrån fast vi skickat tillbaka bredbandet), dammsuga, diska och köra en vittvätt. Det tar ju inte lång tid.

Men nu första ska jag springa hem till Mathilda och hämta Mamma Mia-filmen och kika på den. Så jag ska slappa rejält i soffan idag. :)
Måla naglarna ska jag med göra. Ända gången jag inte biter på dom är när jag har nagellack.

Fick veta att syster Hilma har magsjuka. Vi som träffade dom igår på stan, jag bar på henne då hon var trött och gnällig (inte så konstigt). Så nu tror jag att jag mår illa hela tiden och har blivit smittad. Måste tänka på annat.

Nu ska jag ut i kylan och hämta filmen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha! Jag har bara dig och mathilda som jag läser utöver "kändisbloggarna" så jag ändrade regeln till 2 bloggvänner ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback