Torsdag eftermiddag

Åkte med Marie-Louise och syrran och hämtade Johan och Alfred i Sörvik. Sen for vi vidare till Marie-Louises vän. Thilda skulle prova en balklänning som hennes dotter hade på sin bal. Oj så fin den var och syrran blev helt supervacker. Längtar tills jag få sen henne med den på balen. Lillstumpan!
Vi blev kvar där en stund och åt mellanmål och så. Alla barnen lekte och jag passade på att "prata" lite med bebisen (barnbarnet).
Är så sjukt bebissjuk just nu! Inte bra för mig. :)

Har nyss kommit hem. Är lite trött nu. Alfred och Johan är riktigt pratkvarnar och dom missar inte att fråga en endaste fråga. Ujujuj... Men så goa!

Snart träning och jag ser riktigt fram emot den idag. Vet inte varför, bara är så.

I morgon ska jag till Sandra och Selda vid 11.00 och sen åker jag till Mora vid 16.30 för att spela match (om man blir uttagen). Matchen börjar 19.30 så man är väl hemma vid midnatt någonting. Jobbigt.

Älsklingen sover middag.. han är så söt! Ska nog krypa ner och värma mig vid han, om jag vågar. Han blir inte så glad om han blir väckt. :D

Trevlig kväll, snart är det helg! :)


Kommentarer
Postat av: annie

tjaaa fisan!

Jag lunde inte hålla det jag försökte lova.. förlåt, ska skärpa mig. På söndag hinner jag skriva :) Idag jobbar jag iaf, å klockan 5 tar jag tåget till sthlm där jag möter upp andreas å sen blir de hovet och chris brown. weeeee :):)

PUUUSSSSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback