Gardiner ?

God morgon!

Idag fick jag sova hur länge jag ville men vaknade ändå 9.30. Men kanske lite tur så att jag kan somna i kväll.

Jag och Lollo var riktigt duktiga igår och tränade i mer än 1 timme på gymmet. Braaa!

Igår lagade jag soppa. Hade lite grejer hemma så jag hittade på en soppa med morötter, potatis och purjolök. Sen hade jag grönsaksbuljong och lite kryddor. Ringer och frågar Jesper om jag ska duka åt han, då får man till svar att han tänker inte äta någon soppa för det är äckligt. När han kommer hem säger han att det luktar gott och när han smakar säger han att det var supergott, skitgott!
Den var riktigt god och det var extra kul att Jesper tyckte om den så mycket!

Sen var det styrelsemöte hos Angelica och jag tröck i mig två bitar kladdkaka med glass. Usch, men det var så gott. :)
Äter ju aldrig sånt annars så...

Sitter och kollar på gardiner till köket. Våra julgardiner sitter fortfarande kvar men i helgen ska vi köpa nya, då vi inte vill sätta upp dem gamla igen.
Jag vill ha vita. Vet inte om jag vill ha längder eller hissgardiner. Vill inte ha panelgardiner i alla fall.
Gillar dom här som man knyter...

Men gillar hissgardiner också.. (fast vit)


Svårt det där. Vi får se vad vi hittar!

Ska inte göra något speciellt idag. Det blir en väldigt lugn dag.
Ska åka en snabbis med syrran och Marie-Louise och kika på en balklänning åt Thilda.
Sen ska jag träna i kväll. Annars bara ta det lugnt. :)

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback