Kakel(spektakel)

Nu undrar väl ni varför jag redan är vaken?
(När jag är arbetslös och får sova hur länge jag vill)

Så här är det. Att redan när vi flyttade in (dec. -07) bad vi att styrelsen skulle kolla på vårat kakel i badrummet som buktade ut och lät ihåligt. Efter några tillsägningar har dom nu äntligen kollat på det och skickat hit en kakelgubbe, som jag för övrigt väntade på hela förra veckan. Men nu är han här.

Han sa att det har varit lika dant i en annan lägenhet här och att det helt enkelt är dåligt gjort. Det var inte ens någon fog på baksidan plattan (vad som nu menas med det).

Inget fukt i alla fall (pust)!!

Nu skall han ha på något som ska torka 1 timme och sen ska han sätta fast det. Tror något skulle göras i morgon också, men vet inte vad. :)

Undrar vem som ska betala för hela spektaklet?
Blir det vi eller föreningen?

Så här ser det ut i vårat badrum just nu!

Ojojoj...

Idag ska jag till Hagge igen och leka lite med Sammy och systrarna. Åker vid 11 då har nog kakelgubben varit här igen och sattit fast det för han ska komma om en timme igen.
Annars på eftermiddagen hoppas jag att älsklingen vill åka med mig och köpa nya gardiner plus att han har lust och ork att storhandla. Det gillar jag. :)

Måste slänga in bilden på mig och min prins som jag målat (i en målarbok). :D

Jag ska nog be Jesper köpa tuschpennor och en målarbok till mig så att jag har något att göra när jag är arbetslös. ;)
Jag älskar det. :D

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hejsan!

Vet att Anna & Magnus hade samma problem så måste varit dom de tänkte på =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback