Vill haaaa!

Jag har kommit på att det finns så mycket man vill ha.
Tänk
om man hade haft mycket av det där som kallas pengar.

Då skulle jag köpa mig...

...en ny cykel.

Som jag skulle kunna ha till jobbet fram och tillbaka. Då skulle jag slippa min gamla som är alldeles för stor och som däcken är halvruttna på.

...nya träningsskor.

Bara för att min andra börjar bli uråldriga och fötterna glider fram och tillbaka.

...en resa till Thailand eller Karibien.
 
Så jag kan få slippa detta mörker, den hemska kylan och rugg och rusk under i alla fall 2 veckor.
Tillsammans med min älskling såklart!

...ett Guitarhero-spel till mitt PS2.

Så att jag kan rocka loss lite när jag har tråkigt.

...fler Singstar-spel.

Så att jag kan öva, bli bättre och därmed vara säker på att alltid slå Angelica. ; )

En sköterskeur plus stilig namnsskylt.

Så att jag kan hålla reda på tiden och personal och patienter kan hålla reda på mitt namn.

Jag skulle kunna fortsätta rabbla upp en massa, men jag skonar er från det. ; )
Det här var bara dem sakerna som ploppade upp just i kväll. : )

Självklart vill jag kunna köpa hur mycket kläder som helst också, och så finns det ju en grej jag vill så sjuk mycket också och det är ju självklart att köpa ett hus i Hagge med min älskling. Vi vet precis vilket hus, vi väntar bara på att det ska bli ledigt. ; )


Nu har jag drömt klart för idag och det är dags för mig att ägna mig åt annat.
Hörs i morgon!

Sov gott!





Kommentarer
Postat av: louise- en dalkulla

vågar man fråga vilket hus i hagge de är ni vill ha??=)

Postat av: Frida

Har samma fråga jag med! Nyfiken :). Vi Vill också ha pengar så vi kan åka utomlands några veckor. Hatar Sverige i januari och februari :( Thailand i 2 veckor är jag såååååå sugen på att jag blir galen. Ska bara råna en bank först.. suck..

Är allt bra annars? Kramar i massor

2009-01-13 @ 10:43:47
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: alice

hus i hagge, haha nejduu mamma säljer nog inte än ;)

2009-01-13 @ 18:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback