Datorprotest

Har ingen dator hemma. Den har protesterat igen och vill inte som vi vill. Därav den dåliga uppdateringen.

Jag jobbar nästan bara ändå så har inget kul att uppdatera om.

Sitter på jobbet nu och väntar på att få rapportera över till nattpersonalen. Då ska jag hem till min älskling och sova lite innan man ska hit igen på morgokvisten.

Har förresten harft 3 lediga dagar som har bestått av mys och mys ochy begravning.
En helt underbart fin begravning (och sorgligaste). Men det var så fint. Mormor skulle vara så glad över alla som var där.

Igår hade jag och älsklingen myspys ute i kvällssolen. Vi köpte med oss lite mat och tog en filt och la oss på strandkanten vid Piren och njöt i några timmar. Helt underbart.

Nu ska jag nog gå hem... :)

God natt! Hörs om några dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback