Sommaren med Göran

Nu ska jag snart gå på det sista jobbpasset innan helgen och jag är faktiskt ledig i helgen. Det ska bli så skönt!!
En ledig helg tillsammans med min underbara älskling.
Vi har bokat biljetter till filmen Sommaren med Göran som går på bio på lördag. Den verkar ju lite kul på reklamen.



Nu har jag bara två veckor kvar på mitt sommarschema. Sen börjar jag väl på timmar igen, mindre kul men det går. Hoppas på något bättre snart.
Skönt att ha en resa att se fram emot nu i alla fall. Känns lite lättare att jobba då. :) Längtar såååå mycket!

Pappa och Izze åker till Gotland i morgon så nu har vi lånat deras dator under tiden. Perfekt! Våran är fortfarande på lagning.

Nu ska jag äta lite grönsakssoppa innan jag tar cykeln ner (säkert i regnet ser det ut som) ner till jobbet. Usch!!

Trevlig helg, vi hörs snart igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback