Jobb

Här händer det inte mycket. Jag har jobbat hela veckan och Jesper har haft sin första semestervecka. Han har saknat mig riktigt mycket när jag har jobbat. ;)

Nu har vi helgen tillsammans, fast för tillfället är han och fiskar med Nichlas och jag är hemma i Hagge hos mamma och systrarna och hälsar på.
Jesper har fått fisk så han säger det blir regnbåge till middag.. bläää!

I onsdags träffade vi Linda och Tobbe och hade det lite trevligt. Spelade poker, biljard och sjäng singstar. Som alltid vann jag hela tiden (förutom en låt då Linda slog mig med 10p, surt!). Dom hade barnvakt till lilla Nora och ville passa på att gå ut på krogen så det blev trägårn. Konstigt att gå ut på en onsdag, det var värdelöst.
Men en mycket trevlig kväll i alla fall. Tur att jag började kl.14.00 dagen efter, men jag tog det så lungt så allt var på topp dagen efter. :)

Nästa vecka har jag tre dagars ledighet.. ska bli skönt. Men en av dagarna är det begravnuing. :( Usch, det kommer bli jobbigt.


En liten bild på mormor, Hanna, Hilma och morfar för ca 3 år sedan. Så fina!

Uscg vad trött jag är... i dag ska det bara mysas. I morgon ska vi åka till Vansbro för att titta på när Elin simmar vansbrosimmet... Hejja Elin, du är bäst! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback