Vill inte vara kvar här!

Saknar att vara ledig mer än EN dag i taget. Jobbar hela tiden känns det som, och Jesper som har semester.
Men när jag väl kommer till jobbet så är det inga problem, trivs ju sååå bra!

Börjar bli rejält trött på detta väder (men vad gör det egentligen när man jobbar hela tiden).
Fick en positiv överraskning idag med posten så nu har jag bestämt mig för att åka på en lite resa till något varmare land. Hur ska man annars klara sig i höst när mörkret kommer och man knappt haft nå sol alls??
Jag är värd en liten resa när jag jobbat hela sommaren. Behöver andas en vecka och njuta innan jag sen ska jobba igen. Jag vill verkligen ha en vecka tillsammans med min älskling och inte behöva tänka på någonting alls, utan bara vara och njuta tillsammans.
Men med min otur så blir det väl inte som jag tänkt mig, men jag ska inte ge upp.

Nu ska jag åka och jobba igen! Kväll idag och dag i morgon. Sen är jag ledigsöndag i alla fall innan jag har fem dagars jobb på raken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback