Ännu mera jobb...

Innan jag började jobba igår simmade jag med Linda. Det blev 1 km och sen var vi nöjda. Hungriga som vargar efteråt, och lilla bebisen var superhungrig också, så då gick vi till Åhlensrestaurangen och åt tacobuffé tills vi blev proppmätta.
Linda är så rund och fin om magen nu och finare blir hon. Så mysigt! :)

Sen åkte jag och jobba. Det krånglade en massa med journalprogrammet för mig så jag hade inte behörighet att utföra vissa saker som är nödvändigt för att kunna jobba. Så det var inge kul alls då jag fick be en kollega att göra vissa grejer i datan åt mig. Förutom det gick det bra. Det var lite stressigt och det var mycket att göra med mina patienter. Men det var kul att jobba själv. Kom inte iväg från jobbet förräns 22.10.

Helt slut var jag när jag kom hem då jag inte hade hunnit äta något på hela passet. Tog mig ett äpple och somnade gott sen. :)
Vaknade av att avdelningschefen ringde och fråga om jag kunde jobba kväll på lördag och söndag. Självklart kan jag det! :)
Ska bli så kul när lönen kommer i april, speciellt om jag får jobba lite mer nu innan mars är slut. :)

Har lite ont i huvudet, men när värken har försvunnit och frukosten lagt sig till rätta i magen så ska jag åka ner på gymmet en sväng.  

Vart tog solen vägen idag??? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback