Finbesök

Jag är i Hagge. Fick rycka in som barnvakt åt mina kära småsystrar. Känns konstigt att säga barnvakt när jag är "hemma" och är med mina systrar. Ser det inte som barnvakt, ser det mer som... jag vet inte... som om jag umgås med mina systrar. :) Inte barnvakt i alla fall.
Men endå.. ingen skola och dagis för dom idag då det är sån där ledighetsdag i Smb kommun.

Jag och Hilma har badat badkar vilket var skoj. På något vis så hamnade det en massa toapapper i badet när Hilma var upp och skulle hämta kallvatten. Äckligt men kul.
När vi kliver upp och står i handdukar knackar det på dörren - finbesök av Sandra och Selda.

Sandra hade med sig lite pysselgrejer till tjejerna som var kul. Tack så mycket! Lite fika hade hon också med sig. Tur det då det bara fanns bullar i det här huset. Tack för fikat! :)
Jättekul att träffa er, som alltid.

Lånar en bild av Sandra på lilla Selda för att kunna visa upp den sötaste prinsessan av alla.


Nu sitter tjejerna och pysslar med sina fjärilar dem fick och jag hamnade här. Ska strax laga en lite sen lunch.

Dom ringde från jobbet idag förresten och gav mig två dagar nästa vecka. Yes! Hoppas jag får något pass denna vecka också.

Kommentarer
Postat av: Anna

Aaa, helt perfekt!! Tack så mycket!

Postat av: Anonym

Vilken söt Selda :) verkligen jättestora fina ögon!

2009-03-24 @ 18:30:24
URL: http://ljdrottesjo.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken söt Selda :) verkligen jättestora fina ögon!

2009-03-24 @ 18:31:08
URL: http://ljdrottesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback