Fullt upp

Vilken planerad dag jag har idag. Det är ganska ovanligt.

Ska till Malin på lunch. Sjuksköterskegänget skall träffas. Det blir kul! Få höra hur det går för alla och umgås lite, plus mysa med William och Alice (Malins tvillingar) som snart är 3 månader.

Sen ska jag klippa mig. Fick en snabb tid så jag hann klippa mig innan helgen. Ska bli riktigt skönt att bli av med lite hår, dock inte på längde. Kanske kommer bilder senare, om jag orkar. :)

Sen måste vi städa också, så veckostädningen är gjord innan helgen för då finns det ingen tid till sånt dravvel.

Träning till sist innan jag kan ta det lugnt. :)

Kan ju berätta vad som händer i helgen! :D Gaaaahhhh! Håller på att längta ihjäl mig. :D
fredag blir det Folkan och Arvingarna tillsammans med mamma, syrran och pappas Izze plus "faster" och två bekanta till Izze. Kusin Linda kommer förbi en sväng också. Vi ska hem till Izze och parta loss innan Folkan.
Pappa, Jesper, farbror, kusin Ronny och några arbetskamrater till träffas hemma hos pappa innan vi möts på Folkan. :D
Ska bli superkul!!!

Superkul blir det även på lördag. Då har vi avslutningsfest med herr- och damlaget. Vi ska äta på Coco Thai innan vi går till festlokalen vi hyrt. Där blir det lekar antar jag och en massa dans. Skiiiiiitkul! :D

Värsta roliga helgen!!

Jaja.. innan allt roliga är det den här dagen först och sen en jobbdag i morgon innan allt börjar. Men det kommer gå fort (hoppas jag)!!

Självklar kommer bilder fter helgens bravader!

Nu ska jag ladda för denna dag!

Kommentarer
Postat av: Marina

Fan vilken snygg design, avundsjuk. Jag håller ju på att ändra min hela tiden men har ingen fantasi, kanske snor nåt liknande din hihi. Kram

Postat av: Patricia

Ja, nu är han hemma och mår bra så nu är jag glad igen :)

Vad skönt att du får jobba en del i alla fall, då uppskattar du nog ledigheten mer än om du går hemma jämt :)

Ja, det känns jättekul att det händer grejer så att det känns mer verkligt och mindre oroligt! Är knappt nå orolig alls längre (peppar, peppar!).

Kramar

2009-03-27 @ 10:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback