Halloj halloj

Det är så rackarns kul att jobba! Jag trivs verkligen och känner att jag absolut har valt rätt yrke. Skulle kunna jobba varje dag. Nejdå, men det är riktigt kul när jag är där.
Dagen har gått fort men det har inte varit överdrivet mycket att göra (rätt lugnt faktiskt), känner att jag hänger med bra i tempot än så länge. :)

Nu är det snart match!!! Mot Åmot. Hoppas på en vinst, det skulle vara så skönt eftersom att vi spelade oavgjort mot dom sist då vi släppte in ett mål i 18 minuten sista perioden.

Dags att fylla på med energi och börja ladda! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Halloo Lovisa!

Skicka över ett mail med material och info om hur du vill ha din design så börjar jag med den så fort jag kan för nu är jag free! :D

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback