Här ligger jag...

... i sängen och ögonen håller på att åka igen.
Ska snart stänga av datorn innan Jeppe bli förbannad (den surrar så mycket). :)

Jag har jobbat hela eftermiddagen och idag var det nästan för lugnt. Jag vill ha något att göra hela tiden. Men det var lika kul som vanligt.

Kom hem vid 22-tiden så det var bara att äta lite flingor med mjölk, ta sig en dusch och göra sig i ordning för sängen.

I morgon är jobbtiden 7-15, men jag är där redan halv 7 eftersom att jag åker med Jeppe när han åker till jobbet.

Om ni inte har något att göra i morgon kl.13.00 så skänk en tanke till min älskling som ligger under kniv, sprutor och tång då tandläkaren ska skära fram ena visdomstanden och rycka ut den.
Stackarn! Jag är så nervös för att han är nervös.
Vill inte se min älskling ha ont!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback