Klagotime!

Jag är sjukt trött! Ögonen svider och kroppen fryser. Då och då känns det som att ögonen åker igen.
Tur att jag börjar kl.14 i morgon och får sova ut, men just nu är frågan hur jag ska kunna hålla mig vaken till 22.00???? 

Måste klaga lite till.
Det värker i nacke och axlar. Skulle så gärna vilja gå och få lite massage. Här hemma får man ju inget i alla fall, ;) plus att jag skulle vilja ha "riktig" massage. Jag har säkerligen hundra knutor och är hur hård som helst.
Snart kanske ekonomin tillåter... :)

Eftersom att Jesper är hos Nichlas och kollar på innebandy så måste jag ju klaga för någon annan, och då blev det här. :)

Jag ska nog göra mig en smoothie så att jag piggnar till, eller det kanske är en piggelin som gör susen!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja, vi åkte bil, det var ju 13 minusgrader och vi hade precis gått upp :) vet att vi är lite lata. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback