Mina bästa!

Igår hade jag en dag med mamma och systrarna.
Jag åkte ut till Hagge direkt jag hade vaknat. Där aggerade jag frisör och klippte Hanna och Hilma, åt god smoothie, sjöng och dansade.
Bestämde att vi skulle in till stan under eftermiddagen för att kanske shoppa lite. Men för att man ska kunna det så det bästa att inte ha småtjejerna med sig för då får man inte titta på det man vill.
Så jag ringde Jesper och frågade om han kunde ta med tjejernabio så vi fick lite ensamtid med mamma på stan.
Och så blev det. Tjejerna och Jeppe gick på Bolt och jag, mamma och Thilda drog en repa på stan.
Mysigt... och kul! :)

Köpte en ny mascara som jag aldrig användt förut, så nu får vi se om den är bra.


Sen köpte mamma lite hårfärg till mig. Tack mamma!

Jag och Jesper gjorde hamburgare och bröd till kvällsmat och sen var vi så trötta. Såg en film som gick på svt1, Sök hette den. Helt ok, men ingen jag skulle rekomendera folk att se. :)
Sen var kl.23 och vi direkt.

Jag ska snart färga håret och så ska jag städa lite innan Jesper kommer hem. Han är i Falun och spelar säsongens sista match.
Sen får vi se vad dagen bjuder på!

Skönt med helg i alla fall.... :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Då var jag inte ensam då =)

Hoppas du mår bra!

Kram

Postat av: sofia

Jo bara bra här, fick sovmorgon idag, äntligen =)

2009-03-14 @ 18:49:24
URL: http://familjenjosza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback