Mitt hår är borta!

Halva kaluffsen i alla fall. :) Tog lite på längden och sen gjorde hon en etappklippning, så nu ar jag inte alls nå tjockt hår längre. Det är skönt nu när det blir vår och varmt att vara lite lättklädd om huvudet. :)
Är supernöjd!
Har inte tagit nå efterbilder, men det kommer säkert efter helgens fester någon bild där resultatet syns.
Har nyss duschat efter träningen och oj så lite schampo och balsam jag behövde. Ska bli spännande att borsta håret om en stund.

Träningen var superkul, en massa spel och det gick rätt bra.

Nu är jag supertrött. Ska göra mig klar för sängen. Ska ju upp tidigt och jobba. Sen blir det full rulle innan jag ska hem till Izze för kvällens trevligheter. Hinner nog inte med något inlägg i morgon.

Men snart äntligen är det helg... bara sova och jobba, sen så.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback