Nu ska jag berätta...

... vad jag har haft för mig de senaste dagarna.

I fredags var det som sagt full fart hela dagen.
Började med att åka och kolla på tvillingarna när dom spelade final i sportlovsfotboll. Dom var så duktiga och blev nöjda (men lite putta) tvåor. :)


Sen tog jag och Thilda pojkarna i bilen och åkte hem till pappa där han, Izze, Tobbe, Anki och lilla Gustav var.
Vi tog oss en fika på Engel allihopa och jag tog sen med mig pojkarna (Alfred och Johan) till badhuset där vi mötte upp mamma, Hanna och Hilma för att bada. Det var riktigt skoj och Hanna var så duktig och tog tre simmärken och Hilma lika duktig då hon lär sig simma.

När Jeppe sen slutat jobbet och vi gjort oss klara tog vi oss hem till Izze där alla samlades för lite mys och mycket mycket god mat. Shit vad gott det var!
Gustav är alldeles för go!


Jag, Thilda och Jeppe åkte sen upp till Angelica där några från damlaget och herrlaget (plus några respektive) var. Vi hade en spelkväll och spelade fullt med spel, drack lite gott och hade det jättetrevligt.
Tack för en superkul kväll tjejer och killar! :)


Vaknade på lördagen och mådde inte nå vidare. Men åkte med Angelica till Borlänge för att kolla på herrarnas match ändå. Dom förlorade tyvärr med 3-4. Dom var inge vidare bra vilket är tråkigt för nu kanske dom inte går upp i div.3. Så nu får vi se vad som händer.
Jag och Jesper blev sen bjudna till svärföräldrarnatacos och sen stannade vi där och smaskade godis till Melodifestivalen. Riktigt dåliga låtar igår.
Fick en vinflaska av svärfar för att jag besiktade hans bil. Tack så mycket! :)

Idag har jag bara tagit det lugnt. Jesper är i Falun och kollar på två innebandymatcher med grabbarna och jag har varit hos mamma och ätit lite gott och hade det trevligt.

I morgon ska jag jobba min allra första dag som sjuksköterska. Går dock bredvid någon nu i två veckor, men det ska bli kul, spännande och läskigt. Men mest kul!
Är sjukt nervös så det blir nog dåligt med sömn i natt och en massa drömmar när det väl blir sömn!

Nu blir det popcorn, Tv och Beck-film och så vänta på min älskling såklart!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback