Promenix


Jag har precis tagit mig en sväng om runt Högberget. Valde promenad i stället då jag mår lite illa och ville inte riskera att lägga en kastspya på gymmet.
Det var skönt med frisk luft och illamåendet kanske har försvunnit lite, men inte helt. Samtidigt som jag mår lite kyvens är jag hungrig. Konstigt.
trottoarerna och gångbanorna är det sådär slask-snö-isigt så det blir jättesvårt att gå. Varför inte bara ploga bort det? Tänk dem äldre och de med barnvagn. Kan inte vara lätt.

Mamma ville att jag skulle skriva att jag har pratat med henne nyss i telefon, så det har jag gjort sen jag kom in.

Nu ska jag pyssla vidare här hemma med tvätt och disk.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Ja, det är ju det som är skoj med vitt, och andra ljusa färger också. Man kan ju göra en riktig makeover bara genom att byta kuddar, gardiner osv. Då behöver det inte bli så dyrt när man tröttnat :) Ska ni göra om då, eller kikar ni fortfarande lite smått efter hus?

Kramar

Postat av: Patricia

Ja, det är väl smartast att vänta kanske :)

Okej, då förstår jag att ni vill göra om. Det är ju tråkigt att sälja lägenheten när man inte är nöjd med den själv, och om man dessutom inte får ut maximalt för den!

Appropå lägenheter, Sandra G. köpte ju våran lägenhet. Läste att du varit där och hälsat på förut, trivs dom? Har dom gjort om något? :)

Kramar

2009-03-04 @ 16:46:52
URL: http://patricia86.blogg.se/
Postat av: pappsen

Hoj

Låter som du är på smällen:)

2009-03-05 @ 17:52:57
Postat av: Lovisa

Haha.. Nej pappa jag är inte på smällen. :)

2009-03-05 @ 17:58:13
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback