Snälla, snälla....

Förlåt mig att jag inte uppdaterade igår. Helt plötsligt var det kväll och då var det kört, orken var borta.
Men nu.. här kommer den!!! :)

I fredags gick jag hem till Izze och drack lite vin tillsammans med mamma, syrran, "faster" Carina, Izze, Issa och en väninna till Izze. Kusin Linda kom förbi en sväng också.
Här kommer lite bilder!
   
Jesper var hemma hos pappa där våra respektive var.
Vi möttes sen på Folkan där jag och Jesper dansade nonstop i två timmar, sprang mellan Arvingarna och discot. Sen hade jag så ont i fötterna och vi var nöjda så vi vandra hemåt i snöovädret kl.24.00. :)
Jättekul kväll tillsammans med nära och kära! 

Vaknadelördagen och mådde rätt bra. Lite seg, men fint!

Hann inte göra mycket innan jag och Jesper åkte upp till Sandra och Peter på Knutsbo. Där skulle grabbarna basta och spela pingis innan partyt och jag, Sandra och Angelica gjorde oss i ordning tillsammans.
Sen åkte vi ner till Coco Thai där vi åt buffé. Vi var riktigt många, från både herr- och damlaget.
Gjorde en riktig miss och åt råa grönsaker som minimajs, broccoli och vattenkastanjer. Visste inte att man kunde lämna in och wooka dom. :/ Men det var gött ändå!

    

Sen drog vi vidare till Hammarbacken där vi hade själva paaarty(!!!!) :D
Shit vad kul det var och hjälp vad folk blev onyktra.
Danne och Peter hade ordnat lekar och vi dansade och hade sjukt kul!
Vandrade hem kl.01 med en full sambo. Han gjorde sina vurpor varav en rakt in i en cykel med ansiktet och en annan i hallen då han försökte få av sig sin ena sko som satt fast (finns även på film). :D

     
      

Jesper somnade gott när vi kom hem. Jag var lite smart och åt lite innan jag lade mig.
Jesper mådde inge bra alls under hela söndagen. Jag var pigg som en nötkärna.
Var hundvakt åt Avin, han kom 10.30. Vi tog på oss skorna vid 12 och gick till Hammarbacken för att städa. Tyvärr (eller inte :)) kom vi dit precis när dom städat klart. Så vi gick hem igen.
Tur att  Fredrik och Nichlas kom och gjorde oss sällskap en stund mot kvällen så Jesper var tvungen att rycka upp sig. :D

IIgår var jag ledig och städa en del här hemma. Diskade, dammsög, plockade undan, tvättade, bytte sängkläder (skönt med rent efter helgen) och så städa jag även balkongen och dammsög den från allt granbarr från våran julgran. :)
Nu är den fin och fräsch och längtar efter sol.
Jag och älsklingen lagade god mat, klycklingfilé med potatisklyftor i ugn tillsammans med morötter och minimajs. Tzatziki till det också. :P

Idag har jag jobbat 7-16 och sen tränat småpojkarna i innebandy.

Det mina kära vänner var min uppdatering. Njuuut! :D

Kommentarer
Postat av: Nichlas

Äntligen :D

2009-03-31 @ 21:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback