Svårt!

Ställde klockan på 9.00 idag för jag behöver inte sova längre än 10 timmar på en natt, men tänka sig att jag somnade om i alla fall i 30 min till.
Vaknade dessutom med huvudvärk! :(

Jag ska snart börja fixa och dona lite innan jag ska iväg och jobba (14-21.30).
Det är så typiskt att jag ska gå kväll när det är träning. Gaah!

På torsdag är det näst sista matchen för oss. Sen visar det sig om vi går upp i 2:an eller inte, om vi nu vill det. Det får vi se.
Jag vet inte om jag är så sugen på att gå upp i 2:an, trivs bra med hur vi har det nu. Meningen med vårat div.3 lag var att vi skulle spela och ha roligt, inte ta allt så seriöst och att man skulle kunna ha tid till annat om det behövdes.
Jag tycker verkligen att vi haft roligt den här säsongen! Vi har vunnit nästan varje match, haft kul tillsammans och Nichlas har varit en riktigt bra tränare.
Om vi går upp i 2:an blir det antaligen inte så. Tuffare matchen (vi vinner säkert inte lika ofta och får då det tråkigare) ;), längre avstånd till bortamatcherna, och man kan inte prioritera andra saker för innebandyn för det går inte att spela en match i 2:an på 8-9 pers som vi gjort någon match detta år.
Men samtidigt skulle det vara väldigt kul att gå upp en division, självklart! Det är svårt det där.
Tur att vi är ett helt lag som får bestämma det tillsammans, för jag hade inte kunnat ta det beslutet själv. :)

Dags att göra lite nytta! :D

Ha en bra dag och ha det så kul på träningen ikväll kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Kull

klart vi ska gå upp, mer konkurrens och roligare matcher då ;) Och då tror jag inte att folk prioriterar bort matcher som vi gjort i år! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback