Trötter

som tusan! Förstår inte vad jag gör uppe egentligen.

Har jobbat dag och det var kul som vanligt, om inte kuligare idag då vinterkräksjukan gett sig och intagningstoppet är hävt. Anhöriga fick äntligen komma och hälsa på, det blev mer liv och rörelse på den lilla avdelningen och därmed också mer att göra. Yes! :)

Min lilla plutt har ont i munnen efter operationen av visdomstanden. Stackarn! Han går på tabletter och äter yoghurt. Men allt hade gått bra. Tur det. :)

Har tränat och det är ju tråkigt att det ska gå relativt bra när säsongen är slut, men det var väl kul med. Rolig träning i alla fall!

Nu är det godnatter i denna lägenhet. Snart är det kolsvart här inne så det är bäst att skynda sig till sovrummet.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hallå där tjejen! Var ett tag sen nu. Du är ju aldrig ut på msn när jag är ute ;) Jag är ju lite av en msn galning.. Skulle helst ha all kontakt med alla människor via msn eller personligen såklart. Har alltid Avskytt telefoner....

Hur som helst.. Tänkte höra om du ville komma till mMrina på tjejfest på lördag? Om jag är frisk vill säga. Är nämligen genomförkyld nu :( Men ska försöka kurera mig på alla sätt och vis fram till på lördag. Har min sjuksköterske vän några bra tips om hur man blir va med förkylningen snabbare? ;)

Kramar i massor

Postat av: Syster

haha nej sötnos. Jag skulle aldrig glömma dig. Men jag skrev dom bara för att jag pratat med dom under den dagen, =)

Puss å kram på världens bästa syster!

2009-03-11 @ 18:47:20
URL: http://torstenssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback